måndag 4 februari 2013

VILODAG 5

Dag 35
Skönt med vilodag! Försökte maxa den genom att befinna mig i vågrätt läge så mycket som möjligt. Svårt i jobbet, men då jag kom hem slängde jag mig genast på soffan med februarinumret av Runners World. Slumrade snart in och drömde mig bort till sommar, sol och asfalt. Dit är det ännu länge, men drömma kan man ju alltid.
Fick en kommentar av min gode vän och "mentor" Christoph T angående min låga puls uppe på backen vid roskgräve i går. Hans analys gick ut på att kroppen behöver återhämta sig och/eller att jag  eventuellt har influensa i kroppen. Antar att Christoph har rätt som vanligt.
Mina ben borde iaf nu ha återhämtat sig någorlunda och i morgon bitti är jag nog ute på banan igen. Siktar på att springa ett morgonpass och så på kvällen har jag ju ett massörsbesök att se fram emot.

Saldo: 0,0 km

Totalt: 348,8 km

Mål: - 1,1 km

Kanon: Hittade en trevlig blogg på Runners World; www.rocknrollrunning.com

Kalkon: Bara för att man vilar en ynka dag så är man genast på minus!  :-(

Inga kommentarer: