onsdag 6 februari 2013

PÅ PLUS IGEN

Dag 37
Morgonlänk på agendan i dag oxå. Låg lite efter målsättningen. Störande. Planerade att rätta till det nu. Benen kändes som nya efter gårdagens besök hos min hovmassör i Fagernäs. Förlängde därför min normala rutt med en avstickare till grannbyn i söder, Näs. Tog det piano och höll sex-minuter-per-kilometer-fart. Dagssaldot uppe i 14 km då jag dök in i rektorsexpeditionen strax efter åtta. Najs!
Efter skolan hade jag inplanerat ett möte med fotbollsdistriktets kilpailuvaliokunta i Kokkola. Men strax efter tre kom ett meddelande från bollkansliet att mötet flyttats. Så då fick jag plötsligt en helt ledig kväll i stället. Antar att det blir vågrätt läge i TV-soffan för hela slanten.
I morgon kväll blir det till att kuta med hop-hab-grabbarna igen, hoppas jag.

Saldo: 14,0 km

Totalt: 371,0 km

Mål: + 1,0 km

Kanon: Att jag är på plus igen.

Kalkon: Hade planerat att synda rejält vid Rax i Kokkola, men det sket ju sig. :-/

Inga kommentarer: