söndag 13 januari 2013

VILODAG 2

Dag 14
Den andra vilodagen kom mycket lägligt. Förkylningen fortsätter med oförminskad styrka. I morse kände jag mig dessutom orolig i magen. Vill för allt i världen inte drabbas av någon kräksjuka nu!
Då jag blickar tillbaks på de två inledande veckorna av min utmaning, kan jag konstatera att jag fått en ganska tuff start. Första veckan var det skoskav som störde träningen och den andra var det ju förkylningen. Dessa bakslag till trots, har jag kunnat följa mitt planerade upplägg och ligger ännu på plus. Det är också roligt att så många följer min utmaning. Jag har fått många uppmuntrande ord och goda råd på vägen. Dem tackar jag för. I den statistik över vilka som följt mig framgår det att jag har för närvarande har läsare i följande länder: Finland, Sverige, USA, Schweiz, Norge, Storbritannien, Spanien, Tyskland och inte minst i Guatemala!
I morgon hoppas jag vara ute på banan igen och så har jag dessutom prickat in ett besök hos Sune E i Fagernäs, min favoritmassör.

Saldo: 0,0 km

Totalt: 149,4 km

Mål: + 9,4 km

Kanon: Alla uppmuntande kommentarer och goda råd.

Kalkon: Min oroliga mage stör.

Inga kommentarer: